UVJETI PRODAJE – NARUDŽBE, DOSTAVA, PLAĆANJE I CIJENE

Narudžbe se mogu izvršiti putem telefona na broj: 021/564-555 ili ispunjavanjem web forme na bobis.hr/narudzba

Prilikom vršenja narudžbe kupac je dužan navesti slijedeće podatke: ime, prezime, broj telefona ili mobitela, ulica, kućni broj i mjesto dostave (naznačiti kat dostave), vrijeme dostave te odabir vrste plaćanja: gotovina ili kartično plaćanje.

Ako je odabrana opcija kartično plaćanje kupac prilikom vršenja narudžbe mora odmah naznačiti s kojom vrstom kartice će izvršiti uplatu (opcije – Visa, Maestro, Master i sl.). Kartično plaćanje se vrši isključivo putem mobilnog POS aparata na licu mjesta pri preuzimanju robe bez dodatnih troškova. Kartično plaćanje se može izvršiti samo karticom koja je u narudžbi navedena kao sredstvo plaćanja.

Ako je odabrana opcija plaćanja gotovina naručena roba se plaća dostavljaču gotovinom po preuzeću.

Telefonske narudžbe se primaju u vremenu od 08-20 h(pon – pet), te 07-12 h (sub – ned) (cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema mobilnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika).

Od trenutka narudžbe pošiljka se šalje idući radni dan. Kupac može odabrati slijedeće vrijeme dostave: – prijepodne između 9-12 h te – poslijepodne između 12-16 h.

Minimalni iznos narudžbe je 50,00 kn.

Dostava je besplatna za sve narudžbe u visini minimalnog iznosa narudžbe.

Dostava se vrši samo na području gradova/općina: Splita, Solina, Trogira, Podstrane, Omiša, Sinja, Dubrovnika i Zadra.

Sve navedene cijene izražene su u hrvatskim kunama i sadrže obračunatu zakonski propisanu stopu PDV-a.

U cijenu su uračunati troškovi dostave krajnjem korisniku.

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJE PRIGOVORA

Ukoliko je kupac iz bilo kojeg razloga nezadovoljan može uputiti prigovor Prodavatelju (BOBIS d.o.o.) putem e-maila na: info@bobis.hr

Sukladno čl. 10. st. 5. Zakona o zaštiti potrošača (”Narodne novine, br. 41/14, 110/15 i 14/19) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili na kvalitetu pružene usluge mogu podnijeti u pisanom obliku te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora.

Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.

ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA

Posjećivanjem i korištenjem stranica www.bobis.hr prihvaćate komunikaciju elektronskim putem. Time prihvaćate da svi sporazumi, obavijesti, priopćenja i ostali sadržaji koji su vam dostavljeni elektronskim putem zadovoljavaju pravne okvire kao da su ostvareni u pisanom obliku. Ukoliko posjetitelj ili korisnik nema e-mail adresu ili unese netočnu ili zbog tehničkih razloga ne može primati e-mail, prodavatelj nije dužan na drugi način pokušati obavijestiti korisnika o samoj narudžbi kao niti o eventualnim drugim detaljima vezanim uz narudžbu, dostavu, plaćanje, povrat sredstava, reklamaciju i slično.

Ne postoje troškovi sredstava daljinske komunikacije.

TRAJANJE UGOVORA

Ugovor koji potrošač zaključi za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane trgovca te izvršenim plaćanjem od strane potrošača, a u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio zaključenog Ugovora potrošača i trgovca.

JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Potrošač, sukladno odredbama čl. 79. Zakona o zaštiti potrošača nema pravo na jednostrani raskid ugovora.

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE PROIZVODA / POVRAT ROBE

Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka bez odgađanja slanjem reklamacije pisanim putem na e-mail adresu: info@bobis.hr

Kao prodavatelj odgovaramo za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca kao i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

Ukoliko se po reklamaciji kupca utvrdi materijalni nedostatak isporučene robe kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

– Isporuka robe koja nije naručena

– Isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja

– Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

Prodavatelj će prihvatiti u cijelosti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je reklamacija kupca na materijalni nedostatak robe opravdana te da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.

U slučaju opravdane reklamacije Kupac ima pravo na zamjenu za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod.

U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Prodavatelj će nadoknadit kupcu njegove troškove povrata robe i vrijednost robe koju više nije u mogućnosti isporučiti.

Kupac nema pravo vratiti proizvode koji su otvoreni/korišteni. Sva roba koju prodajemo je ispravno skladištena u originalnoj ambalaži. Rok trajanja koji je označen na ambalaži vrijedi jedino ako se ispravno skladišti, kako je označeno na deklaraciji.

RJEŠAVANJE SPOROVA

Sve eventualno nastale sporove nastojat ćemo riješiti mirnim putem i dogovorom, a u slučaju spora nadležan je sud u Splitu.

IZJAVA O OGRANIČENJU ODGOVORNOSTI

BOBIS d.o.o. ne preuzima nikakvu odgovornost za točnost informacija ili bilo kakve greške na ovoj internet stranici.

Naš je cilj da te informacije budu pravovremene i točne te se zato sadržaj na ovoj internet stranici stalno unapređuje i podložan je promjenama.

Također ne snosimo odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak prouzročen direktno ili indirektno korištenjem ove web stranica.

Korisnik je suglasan da niti jedan zaposlenik tvrtke BOBIS d.o.o., kao niti bilo koja druga osoba ili tvrtka koja je sudjelovala u izradi ovih stranica ne može biti odgovorna za bilo kakvu štetu ili gubitak prema drugim osobama ili tvrtkama proizašlim korištenjem ove internet stranice.”